Kan man inte uppföra sig som en vuxen människa riskerar man att bli Youtube-kändis.
Ni minns säkert situationen i matchen mellan Hammarby och IK Sävehof där en person på läktaren gjorde bort sig fullständigt. Av någon anledning valde denna person att sparka ner reklamskyltarna längs med ena långsidan och inte bara riskerade att elektronik för rätt mycket pengar förstördes utan också att stor skada på människor kunde ske.
I klippet syns tydligt hur Sävehofs Olle Forsell-Schefvert är väldigt nära att träffas av de relativt tunga skärmarna. Spelarna fick hjälpas åt att resa skärmarna för att kunna fortsätta spela medan den skyldige inte alls visade några tecken på att hjälpa till.
Nu sprids klippet på YouTube hos den stora handbollsgillaren Henrique Nassif och flera tusen har redan tittat.
