ANNONS

Klubbarna välkomnar publiken när restriktionerna släpps

Från och med onsdagen den 9:e februari är det fritt fram för publik på arenorna igen. I dag meddelade regeringen att de släpper på restriktionerna som är kopplade till pandemin. Sveriges handbollsklubbar reagerar med att bjuda in sina supportrar.

Statsminister Magdalena Andersson meddelade under morgonen att det för dags att öppna upp Sverige igen och för handbollsklubbarna betyder det att de återigen kommer att kunna ta emot publik på sina matcher. Restriktionerna släpps på onsdag nästa vecka. Några av klubbarna reagerar omedelbart med att hälsa sina supportrar välkomna tillbaka:

 

 

Visa detta inlägg på Instagram

 

Ett inlägg delat av Ystads IF Handboll (@yifhandboll)

 

 

Visa detta inlägg på Instagram

 

Ett inlägg delat av LUGI HANDBOLL (@lugihandboll)

 

 

Visa detta inlägg på Instagram

 

Ett inlägg delat av IFK Skövde Handboll (@ifkskovdehk)

 

 

Visa detta inlägg på Instagram

 

Ett inlägg delat av Hallby Handboll (@hallbyhandboll)

 

 

Visa detta inlägg på Instagram

 

Ett inlägg delat av IFK Kristianstad (@ifk1899)

 

 

 

Visa detta inlägg på Instagram

 

Ett inlägg delat av Bollklubben Heid (@bkheid_officiell)

ANNONS
ANNONS