ANNONS

Ligaguld i Rumänien för Gulldén och Torstenson

Då var det klart, CSM Bukarest vinner den rumänska ligan även 2016/17.

CSM Bukarest är rumänska mästare för tredje året i rad. De vann igår hemma mot CSM Bistrita med 34-27 och säkrade guldmedaljerna med flera omgångar kvar av ligan. Dunarea Braila på andra plats kan inte längre passera CSM i tabellen.

Vi gratulerar där med Isabelle Gulldén och Linnea Torstenson till ytterligare en guldmedalj i prisskåpet, de har ju en del:

Isabelle Gulldén
-Champions League 2016
-Cupvinnarcupen 2014
-Guld i Rumänien 2016, 2017
-Guld i Danmark 2014
-Guld i Sverige 2007, 2009, 2010, 2011

Linnea Torstenson
-Champions League 2016
-Cupvinnarcupen 2014
-EHF Cupen 2011
-Guld i Rumänien 2015, 2016, 2017
-Guld i Danmark 2014, 2011
-Guld i Slovenien 2013
-Guld i Sverige 2008

ANNONS
ANNONS