ANNONS

Veronica Kristiansen stannar i Györi

Veronica Kristiansen har bestämt sig för att stanna i Györi. Den norska landslagsstjärnan har skrivit på ett nytt kontrakt fram till sommaren 2024, det skriver den ungerska storklubben på sin hemsida.

– Jag är väldigt glad över att kunna fortsätta min karriär i Györi. Här gör man allt för att uppnå bästa resultat. Jag är motiverad och kommer att göra allt för att nå nya stora resultat i den grönvita tröjan, säger Kristiansen till hemsidan.

30-åringen flyttade till Ungern sommaren 2018 efter tre säsonger i FC Midtjylland. I Györi har Kristiansen blivit en nyckelspelare och nu belönar alltså klubben henne med ett nytt kontrakt, som sträcker sig så långt som till 2024.

ANNONS
ANNONS