Hammarby fortsätter att bygga vidare på sin trupp inför framtiden. Det står nu klart att Theo Deurell stannar i klubben, efter att ha förlängt sitt kontrakt med ytterligare två säsonger.
Med det nya avtalet får Deurell fortsatt förtroende från Hammarby och chansen att ta nästa steg i sin utveckling i den grönvita tröjan.
I en intervju på klubbens hemsida delar Theo med sig av sina tankar inför den kommande säsongen:
– För lagets del är jag starkt trogen på ett SM-guld såklart. Vi känns sjukt starka och tror verkligen att vi kan ta hem det till Söder. För egen del hoppas jag självklart på mer speltid och förtroende, sedan är jag fortfarande ung och har mycket kvar att lära.
Visa detta inlägg på Instagram
